A Lidl is beszállt a hazai hússzektor támogatásába

Fotó: teknős Miklós / Magyar Nemzet
A Lidl Magyarország állandó kínálatában szereplő baromfi- és sertés-frisshúsok 100 százaléka magyar beszállítóktól érkezik – közölte honlapján a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara.

A hazai baromfi- és sertéshúsok kínálata amellett, hogy magas minőséget és biztonságot jelent a vásárlók számára, a magyar termelők és a hazai gazdaság támogatása szempontjából is fontos tényező – szögezte le a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK). A széles szortimentben a standard termékkínálaton túl a prémium minőséget képviselő termékek egyaránt elérhetőek.

A Lidl folyamatosan fejleszti frisshús kínálatát, melynek egyik kiemelkedően fontos pillérét a baromfi- és sertéshúsok alkotják. A széles választék mellett elsődleges a termékek hazai származása, valamint az, hogy a vásárlók kedvező ár-érték arányban kiváló minőségű húsokat vásárolhassanak. Ennek köszönhetően immár rendkívül gazdag, kizárólag hazai baromfi és sertés frisshús kínálattal rendelkezik a diszkontlánc.

Az áruházlánc összesen 41 baromfi terméket kínál, melyek között egyre növekvő számban találhatóak meg a GMO-mentes termékek is, míg sertéshúsból összesen 25 különböző árucikk érhető el.

„Vállalatunk folyamatosan törekszik arra, hogy minél több magyar terméket kínáljon és ezáltal a magyar gazdák és a hazai gazdaság partnereként lépjen fel. Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy a Lidl a magyar beszállítókért programjának köszönhetően az állandó kínálatunkban szereplő baromfi és sertés frisshúsok 100 százaléka magyar beszállítóktól érkezik. A magyar családoknak ez garancia a frissességre, a minőségre és a fenntarthatóságra, míg a beszállítóinknak stabilitást és folyamatos bevételi forrást jelent.” – mondta Tőzsér Judit vállalati kommunikációs vezető.

A Lidl közlése szerint a vállalat munkatársai nagy hangsúlyt fektetnek nem csak a kínálat kialakítására, de a termékek folyamatos, szigorú minőségellenőrzésére is. Szintén szigorú szabályok vonatkoznak a szállításra és a tárolásra, amelyek lehetővé teszik a friss, biztonságos és kiváló minőségű termékek forgalmazását.

A hazai értékesítésen túl a Lidl Magyarország határokon átívelő lehetőséget is biztosít partnerei számára. A vállat az elmúlt 12 hónap során közel 4,2 milliárd Forint értékben exportált baromfi frisshúst 12 európai országba. A kiváló minőségű friss magyar baromfi iránt az évről évre növekvő kereslet eredményeként immár 38 féle termék érhető el az exportországok Lidl áruházainak polcain.

Ezek is érdekelhetnek

Ajánlataink