Rókusfalvy Pál felel a nemzeti bormarketingért

Fotó: Illyés Tibor / MTI
A közösségi bormarketing és a magyar bor népszerűsítésére irányuló kommunikációval összefüggő feladatok koordinálására Rókusfalvy Pált nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztossá nevezte ki a kormány legfrissebb, Orbán Viktor által jegyzett határozata.

 

 

A hétfői Magyar Közlönyben megjelent határozat szerint a kormánybiztos

a) felügyeli a szükséges piackutatások, piaci elemzések elkészítését,

b) koordinálja a nemzeti forrásból megvalósuló bormarketing-tevékenységeket,

c) irányítja a stratégia részét képező bormarketingprogramok végrehajtását,

d) felügyeli a Magyar Bor (Wines of Hungary) mint közös márka használatát, elősegíti annak erősítését,

e) közreműködik a közösségi bormarketinghez kapcsolódó, központi költségvetési források biztosítását szolgáló döntések előkészítésében és végrehajtásában,

f ) közreműködik a közösségi bormarketinget érintő kormányzati döntések előkészítésében és végrehajtásában,

g) eredetvédelmi javaslatokat fogalmaz meg az ágazati szereplők részére.

A kormánybiztos tevékenységét a miniszterelnök a Miniszterelnökséget vezető miniszter útján irányítja, a bormarketing új felelőse a Miniszterelnökséget vezető miniszternek számol be. Rókusfalvy Pál munkáját a Miniszterelnökség szervezetében működő ötfős titkárság segíti majd.

Rókusfalvy az 1990-es évek elejétől a reklámiparban és a médiában dolgozik, 1991-től a Roxer Reklám ügyvezetője. 2000-ben Etyeken pincészetet alapított. Hosszú ideje foglalkozik bormarketinggel, ő az alapítója a Borászok Borásza díjnak.

Ezek is érdekelhetnek

Ajánlataink