Október végéig lehet jelentkezni a Hungaricool by SPAR termékversenyre

A Hungaricool by SPAR zsűrije olyan magyarországi árukat keres, amelyek vagy új fejlesztésűek, vagy ha már léteznek, kiskereskedelmi láncokban még nem kaphatók.

A SPAR Magyarország harmadik alkalommal indította el a Hungaricool by SPAR termékversenyt. Ezzel idén is olyan új fejlesztésű vagy létező, de még csak szűkebb körben ismert és forgalmazott magyar termékeket keresnek, amelyek eleget tesznek a fenntarthatóság szempontjainak is.

A szakmai értékelés után legfeljebb tíz kiválasztott cégnek vagy egyéni vállalkozónak a mentorprogram mellett az INTERSPAR áruházak jelentette széles felvevő piacot biztosítják, amihez hatékony marketingtámogatást is adnak. A nyertes termékekkel a vásárlók már 2022-ben találkozhatnak az INTERSPAR hipermarket áruházaink polcain – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.

Az áruházlánc a Hungaricool by SPAR 2022 termékverseny jelentkezési határidejét – a pályázók minél szélesebb körének bevonása érdekében – 2021. október 31-ig meghosszabbította. A megmérettetésre Magyarországon előállított, széles disztribúcióval még nem rendelkező, egyedi, a fogyasztói igényekre választ nyújtó termékeket várnak. A nyertes élelmiszer (food) és nem élelmiszer (non-food) termékgyártók termékeihez a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. a piacra történő bevezetés szakmai támogatását adja a 35 INTERSPAR hipermarket áruháza bevonásával.

A verseny részletes feltételei és a pályázati kiírás a Hungaricool weboldalán (www.hungaricool.hu) található meg, a pályázatot pedig a www.hungaricool.hu/jelentkezes felületen lévő űrlap kitöltésével lehet a kiíró számára eljuttatni.

Az érvényes pályázatokat a SPAR szakmai zsűrije előminősíti. Ahogyan már a korábbi versenyek esetében is történt, olyan szakemberek értékelték a jelölteket, akik az élelmiszer- és italgyártás területén éppen úgy járatosak, mint a környezetbarát technológiák alkalmazása vagy a szállítás terén, így az ősszel induló új megmérettetésen is tapasztalt mentorok hozzák meg a végső döntést az esztendő végéig. Számtalan olyan fontos szempont, mint például az innovatív jelleg és egyediség, a csomagolás környezettudatossága, vagy a fenntarthatósági tényezők mellett a piacképesség vizsgálatakor kóstolói és tesztelői véleményekkel a potenciális vásárlókat is be fogják vonni.

Az idén december 30-ig kiértesített nyertes számára, maximum tíz termékgyártónak a kiskereskedelmi vállalat átfogó mentoring felkészítést tartanak. Ezt követően a lehető legrövidebb időn belül az INTERSPAR üzletekbe jutnak az áruk.