A szakmai szervezet harmadik alkalommal tette közzé azoknak a magyar termelők által készített száraz és félszáraz, fehér és vörös boroknak a Super 12 listáját, amelyeket tagjai az elmúlt évi kóstolási tapasztalataik alapján a legjobbaknak ítéltek – közölte az MTI-vel pénteken a Magyar Borszakírók Köre.
A közlemény szerint a verseny keretében a borszakírók először szavazataikkal rangsorolták az elmúlt öt évjárat olyan borait, amelyek kiemelkedő minőségűek és nemzetközi összehasonlításban is versenyképesnek, majd a tizenkettes listákra felkerült fehér és vörös borokat két bizottság kóstolta és pontozta.
A Super 12 listákon ezúttal összesen tizenegy borvidék képviselteti magát, a legtöbb borral Eger (6), Tokaj (4) és Szekszárd (3), míg a Balatoni borrégióból három borvidék összesen öt bora került a legjobbak közé.
A díjakat január 26-án a debreceni Déri Múzeumban adják át.
Soproni és egri borok nyerték a 2018-as Magyar Bor Nagydíjat
- Pandadiplomácia: a washingtoni állatkert egy év után újra kapott pandákat
Berlinben pedig szerdától lehet megnézni az augusztusban született pandakölyköket.
- Gazdaság, gazdaság, gazdaság – Trump meghallotta a lakosság legfontosabb kérdéseit
Az importvámokról, adócsökkentésről, a cégek hazahozásáról, és a gazdasági növekedés felpörgetéséről beszélt a republikánus elnökjelölt a Bloombergnek adott interjújában.
- Veszélyes, ami a magyar árampiacon történik
A nagyobb áramtermelők legalább exportálhatnak Ukrajnába.
- Brüsszelbe látogat a szaúdi koronaherceg
A sivatag királyság irányítója éveken át nemkívánatos személynek számított a nyugati országokban.
- Rákaptak a magyarok a szójára
Idén megduplázódott a termőterület.
- Hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia (AI) és az automatizáció az értékesítési folyamatokat? (x)
Az AI és az automatizált megoldások lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljanak az ügyfelek igényeire, és adatvezérelt döntéseket hozzanak. Azonban a személyes kapcsolatok, a bizalom és az empatikus ügyfélkezelés továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy a vállalatok kiemelkedjenek a versenytársak közül. Hogyan ötvözhetik a cégek a technológiai innovációkat és az emberi interakciókat, hogy új szintre emeljék a vásárlói élményt?