Felidézte: a turisztikai ügynökség szakmai szervezetekkel együttműködve elkészítette a magyar bor új márkakoncepcióját. A létrejött rendszer megalkotásában részt vett a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT), az Agrárminisztérium, a Külgazdasági és Külügyminisztérium, és meghatározó gasztronómiai szervezetek.
Kialakították magyar bor egységes arculatát, üzeneti rendszerét, amelynek mentén folyamatosan építik a magyar bor stílusát alakító márkaelemeket. A borágazat helyzetének javítása és fenntartható növekedésének érdekében az MTÜ víziója az volt, hogy a magyar bor egyedi és megkülönböztethető kategóriává váljon, értéke növekedjen és általa erősödjön az országmárka – mondta Németh Anna.
Gál Zsombor, az MTÜ bormarketingért felelős szakértője elmondta: az országos bor roadshow célja, hogy a magyar borágazatban dolgozó szakembereknek bemutassák a koncepciót. Szeretnék elérni, hogy minden magyar borászat regisztráljon a tervek szerint a nyáron induló bor.hu portálon. Ez a portál a kulcsa a hatékony megjelenéseknek, és az azonnali kommunikációnak – mondta. Az egységes, „Magyar bor – Személyesen” üzenetrendszert és a nyáron induló bor.hu egységes borászati webportált az MTÜ országos előadássorozaton népszerűsíti.
Ipacs Géza arculati tervező a koncepciót bemutatva ismertette: annak egyik eleme a logó, amelynek középpontjában a személyesség üzenete van, a piros-fehér-zöld ikon alatt „Magyar Bor személyesen” felirattal.
Németh Anna szerint az idén létrejött új bormárka képviseli a magyar borkultúra változatosságát, és egységbe szervezi a magyar bor kommunikációját, hogy mind a belföldi, mind a külföldi fogyasztók számára megismerhetővé váljanak a magyar bor és a borászatok értékei, és ezek által is még több embert a magyarországi borvidékek felfedezésére inspiráljon. A nyáron további öt borrégióba viszik el a rendezvénysorozatot, hogy a helyi termelők, gasztro- és turisztikai szakemberek is személyesen megismerjék a marketingkoncepciót.
Az MTÜ közleménye szerint a nyáron induló www.bor.hu feladata lesz, hogy a borturistáknak, érdeklődőknek szakmailag lektorált felületet biztosítson, amin keresztül tiszta képet kaphatnak a magyar borról, borvidékekről, borászatokról. A weboldal része lesz egy intelligens borászatkereső.
Országos bor roadshow indult a magyar bor márkakoncepció bemutatására
2019. május 20. – Országos bor roadshow-t indított a magyar bor márkakoncepció bemutatására a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) – mondta Németh Anna, az MTÜ vezérigazgató-helyettese hétfőn Budapesten, az országos előadássorozat első állomásán.
- Tűzijátékba kezdtek a francia tőzsdén az Atos részvényei, némi kormányzati segítséggel
Délig 170 százalékkal lőtt ki a részvénykurzus.
- Nagy Márton szerint, megágyaztak a következő évek dinamikus bérnövekedésének
Hétfőn aláírták a minimálbérről szóló megállapodást a vállalkozókat és a munkavállalalókat képviselő felek.
- Acélipari összeomlás: több mint tízezer embert rúg ki a német multi
Az acélipari részleg igazgatótanácsa 5000 munkahely leépítését javasolta, és további 6000 állást szerveznek ki külső szolgáltatókhoz - értesült a Bloomberg.
- Izrael rábólintott a tűzszünetre a Hezbollahhal
Az ország miniszterelnöke elviekben támogatja a javaslatot.
- Román elnökválasztás - kidurrant a gazdasági lufi, előretört az ultranacionalizmus
Sokasodnak a problémák az egykor – egyébként tévesen – bezzegországnak tartott Romániában. Az új vezetés kőkemény költségvetési megszorításokra kényszerül. A román elnökválasztás első fordulójában óriási meglepetésre egy ultranacionalista jelölt győzött.
- Energiaválság 2.0: kicsit hidegebb lett, Európa máris újra a gáz miatt retteg
November eleje óta ötödével drágult a gáz Európában.