Felidézte: a turisztikai ügynökség szakmai szervezetekkel együttműködve elkészítette a magyar bor új márkakoncepcióját. A létrejött rendszer megalkotásában részt vett a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT), az Agrárminisztérium, a Külgazdasági és Külügyminisztérium, és meghatározó gasztronómiai szervezetek.
Kialakították magyar bor egységes arculatát, üzeneti rendszerét, amelynek mentén folyamatosan építik a magyar bor stílusát alakító márkaelemeket. A borágazat helyzetének javítása és fenntartható növekedésének érdekében az MTÜ víziója az volt, hogy a magyar bor egyedi és megkülönböztethető kategóriává váljon, értéke növekedjen és általa erősödjön az országmárka – mondta Németh Anna.
Gál Zsombor, az MTÜ bormarketingért felelős szakértője elmondta: az országos bor roadshow célja, hogy a magyar borágazatban dolgozó szakembereknek bemutassák a koncepciót. Szeretnék elérni, hogy minden magyar borászat regisztráljon a tervek szerint a nyáron induló bor.hu portálon. Ez a portál a kulcsa a hatékony megjelenéseknek, és az azonnali kommunikációnak – mondta. Az egységes, „Magyar bor – Személyesen” üzenetrendszert és a nyáron induló bor.hu egységes borászati webportált az MTÜ országos előadássorozaton népszerűsíti.
Ipacs Géza arculati tervező a koncepciót bemutatva ismertette: annak egyik eleme a logó, amelynek középpontjában a személyesség üzenete van, a piros-fehér-zöld ikon alatt „Magyar Bor személyesen” felirattal.
Németh Anna szerint az idén létrejött új bormárka képviseli a magyar borkultúra változatosságát, és egységbe szervezi a magyar bor kommunikációját, hogy mind a belföldi, mind a külföldi fogyasztók számára megismerhetővé váljanak a magyar bor és a borászatok értékei, és ezek által is még több embert a magyarországi borvidékek felfedezésére inspiráljon. A nyáron további öt borrégióba viszik el a rendezvénysorozatot, hogy a helyi termelők, gasztro- és turisztikai szakemberek is személyesen megismerjék a marketingkoncepciót.
Az MTÜ közleménye szerint a nyáron induló www.bor.hu feladata lesz, hogy a borturistáknak, érdeklődőknek szakmailag lektorált felületet biztosítson, amin keresztül tiszta képet kaphatnak a magyar borról, borvidékekről, borászatokról. A weboldal része lesz egy intelligens borászatkereső.
Országos bor roadshow indult a magyar bor márkakoncepció bemutatására
2019. május 20. – Országos bor roadshow-t indított a magyar bor márkakoncepció bemutatására a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) – mondta Németh Anna, az MTÜ vezérigazgató-helyettese hétfőn Budapesten, az országos előadássorozat első állomásán.
Ferihegyi repülőtér: bejelentést tett a Budapest Airport a kerozinhiányról – "Mindent megteszünk, hogy az utasforgalom zavartalan maradjon" A kerozinszállítás továbbra is akadozik a budapesti reptéren.
Elindult az orosz dominó: elzárta az első EU-tag az üzemanyag útját Európa felé – ez a Lukoil-szankció következménye A döntést a Lukoil elleni amerikai szankciók és az energia-biztonsági kockázatok indokolták.
Friss GDP, külkereskedelmi adatok és kamatdöntések mozgatták a hetet – jövő héten a hazai blue chipek kerülnek sorra A jövő hét a vállalati szektorra irányítja a figyelmet.
Zártkerti ingatlanok sorsa: új kormányrendelet született, ez vár a tulajdonosokra — az első nagyvárosban már döntöttek Kormányrendelet született a zártkerti ingatlanokról.
Példátlan egész Európában, ami Magyarországon történt: Lázár Jánost most nagyon megdicsérték Brüsszelből – ez nagyon fájhat a románoknak Rekord született Magyarországon.
A TEK veheti át a százhalombattai Mol-finomító védelmét: hivatalos levélben kérték fel őket A Terrorelhárítási Központ is csatlakozhat a magyar energiabiztonságot érintő nyomozáshoz.