A szerelvény a fordulót Szolnoktól Szolnokig – beleértve a csehországi berakást és a romániai kirakást – a tavalyi évben megszokott 17 nap helyett 5 nap és 3 óra alatt teljesítette. Az eredményt új üzemeltetési koncepció alkalmazásával és intenzív vállalatközi koordinációval sikerült elérni. Ezzel a megoldással az RCH, valamint az RCC – RO a jövőben havi 10-11 vonatot közlekedtet ebben a viszonylatban.
Az előzményekhez tartozik, hogy az RCH és az RCC a kereskedelmi területre is kiterjesztette a már érvényben lévő műszaki bizalmi elv alkalmazását, amely intézkedés gyorsította a kürtösi határátmenetet.
Az RCH és az RCC – RO az irányvonatot Rajkától Vintu de Josig és vissza az ÖBB-Konszern interoperábilis mozdonyával továbbította, a határon csak mozdonyvezetőt kellett váltani. Az RCH pedig a fuvarhoz a rendelkezésre állás és a minőség javítása érdekében a korábban használt bérelt fuvareszközök helyett saját vasútintézeti kocsikat diszponált.
A megoldás lényegi eleme, hogy az RCH a szükséges 4 kocsikészleten felül Szolnokon egy ötödiket is tárol arra az esetre, ha egy esetleges kocsisérülés vagy műszaki hiba miatt szükségessé válik az azonnali pótlás. Az irányvonatok egyébként március óta a korábbinál nagyobb, 2120 tonna kiterheltséggel is közlekedhetnek, amennyiben Vectron mozdony is rendelkezésre áll.
Az Európa 12 országában működő Rail Cargo Carrier vállalatok arra törekednek, hogy ahol csak erre lehetőség van, az ATTI szerinti bizalmi elv alapján működjenek együtt partnereikkel.
Az RCC jelenleg már szolgáltatásainak 85%-ban ezt a megoldást alkalmazza.
Három országon átívelő, rekordidejű vonatforduló
Újabb pofon Brüsszeltől, még egy árulás a németektől, és vége az iparunknak – megszólalt a belga riasztócsengő A belga vegyipart az első nagyobb szél elfújja, ebben benne a németek keze is, és közben Moszkva is bejelentette, hogy bepereli a belgákat.
Kína is felveszi a kesztyűt: olyan csipeket fejleszt, amelyek szorongatják az Nvidia CUDA-rendszerét
Kína lekörözheti az Nvidiát – indul a csipháború újabb felvonása.
Guruló okostelefonok: feltörhetőek az elektromos autók? Az elektromos autók számos vezeték nélküli kapcsolaton keresztül kommunikálnak, ezért feltörhetők, amit több etikus hekker bemutatott az elmúlt években. A gyártók azonban általában napokon-heteken belül kijavítják a hibákat, míg a valóban rosszindulatú támadások ritkák.
Az MI-őrülethez láncolták a gazdaságot, el is eredt a pénzeső: történelmi növekedéssel számol Tajvan – csak ki ne durranjon a lufi A szigetország gazdasága 8 százalék felett nőtt a harmadik negyedévben, messze felülmúlva a várakozásokat.
Kitört a botrány Németországban, mert az eurómilliárdos buszbeszerzésükhöz magyarországi BYD-ket is berendeltek A szakszervezetnek nem tetszik, hogy a nagy gyártóknál jóval kedvezőbb áron elérhető technikára kötött keretmegállapodást a Deutsche Bahn vállalatcsoport. Pedig a kínai gyártó a több mint 3000 darabos flottabővítés alig 5 százalékát adja majd.
Önt is idegesíti az AI-generált tartalom az Instagramon? Így tudja kikapcsolni! Ez az a megoldás, amivel búcsút inthet az AI-nak.