Az applikáció letöltői különböző feladatokat oldhatnak meg, halakkal és halételekkel kapcsolatos kérdéseket fejthetnek meg, az érdekességek rovatban számos információt tudhatnak meg a halakról, a halételek elkészítési módjairól, illetve receptvideókat is nézhetnek. A játékmezőn végighaladó, legtöbb pontot gyűjtő játékosok nyereményjátékban vehetnek részt, a győztesek hal tematikájú élményfőzésre nyernek belépőt.
Az applikáció elkészültével újabb eszköz áll a 2023-ig tartó, halfogyasztást ösztönző kampány szolgálatába, az alkalmazás bármelyik okostelefonra letölthető – idézi a közlemény Ondré Pétert, az Agrármarketing Centrum ügyvezetőjét, aki szerint az új, digitális fejlesztéssel további célcsoportokat hódíthat meg a kampány, amely az egészségtudatos, minden korosztály számára előnyös halfogyasztást népszerűsíti.
A „Kapj rá!” 200 négyzetméteres standdal lesz jelen a közelgő 79. Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás és Vásáron (OMÉK) 2019. szeptember 26-29. között Budapesten, a Hungexpo területén. Lévai Ferenc, a Magyar Akvakultúra és Halászati Szakmaközi Szervezet (MA-HAL) elnökségi tagja a közlemény szerint elmondta, hogy az OMÉK a szakmának is szól, így a kiállítás ideje alatt előadásokat, workshopokat szerveznek az ágazatban dolgozók számára.
Az Agrármarketing Centrum felidézte: az Európai Unió 2006-ban döntött úgy, hogy a halászati támogatásokat leválasztja az agrártámogatási rendszerről, és így hívta életre a 2007-2013-as programozási időszakra az Európai Halászati Alapot. A 2014-2020-as a programozási időszakban Magyarország számára a Magyar halgazdálkodási operatív program (Mahop) keretében az előző időszakhoz képest 12 százalékkal több forrás, a hazai társfinanszírozással együtt valamivel több mint 16,2 milliárd forint áll rendelkezésre a haltermeléshez, a halfeldolgozáshoz és a halastavak természeti értékeinek megőrzéséhez kapcsolódó intézkedésekre, illetve a halételek fogyasztásának népszerűsítésére.
Az Európai Tengerügyi és Halászati Alap (ETHA) és Magyarország társfinanszírozásával megvalósuló „Kapj rá!” kampány elsődleges célja a hazai halfogyasztás növelése. A kampány egyszerre hívja fel a figyelmet az egészséges életmód és a tudatos táplálkozás fontosságára, valamint megmutatja a fogyasztók számára a halételek sokféleségét és változatos ízvilágát – hangsúlyozták.
Elkészült a halfogyasztást ösztönző „Kapj rá!” mobil alkalmazás


Forrás: Patrick Pleul/DPA-Zentralbild/ZB
2019. augusztus 28. – Az agrártárca bemutatta a halfogyasztást ösztönző „Kapj rá!” kampány keretében kifejlesztett mobil alkalmazást, amelyet a felhasználók ingyen tölthetnek le – közölte az Agrármarketing Centrum szerdán az MTI-vel.
Rendkívüli: az utolsó pillanatban döntés született Budapestről – de az egyik polgármester máris leleplezte, mi a trükk
Biztosat csak azért lehet mondani, mert győzelmi zene csenedült fel és taps tört ki.
Brüsszel nem zavartatja magát: megkezdte Ukrajna beolvasztását az EU-ba – máris megvan az egyik legfontosabb megállapodás
A megállapodás célja a kiegyensúlyozott piaci hozzáférés biztosítása.
Ha ezt a védjegyet látja a boltban, nyugodt lehet: biztosan magyar terméket vásárol
Már hatezer ilyen termék van a polcokon.
Végleges: kivonult az RTL az európai országból – most mindenki azt találgatja, mi lesz Magyarországgal
Az RTL újabb fontos európai országban adta el médiaportfólióját.
Magyarországot választotta a világhírű német cég: egy kisvárosban adták át az új központját
Bemutatták a tisztítástechnológia legújabb trendjeit is.
Családi pótlék: megkérdezték Gulyás Gergelytől, mikor emelik meg – a miniszter egyenes választ adott
A cél, hogy a családtámogatás elsősorban a munkavállalást ösztönözze.