A Danone SA lendületes negyedéves bevételnövekedést produkált, miután a francia vállalat több termék eladására koncentrált, ahelyett, hogy áremelésekre támaszkodott volna – írja a Bloomberg hírügynökség.
Az eladások 4,2%-kal nőttek a harmadik negyedévben – közölte csütörtökön a Volvic és az Activia gyártója, meghaladva az elemzők által várt 3,75%-ot. A vállalat profitált a több termék eladásából, valamint abból, hogy a vásárlók a drágább változatokra váltottak, miközben a magasabb árak hatása csökkent.
A Danone leggyorsabban növekvő egysége ebben az időszakban a speciális táplálkozás volt, egy nyereséges üzletág, amely magában foglalja az anyatej-helyettesítő tápszereket, valamint a rákos betegek és idősek számára készült élelmiszereket. A Danone az év elején azt mondta, hogy befektet az egészségügyi táplálkozási részlegbe, és arra fogadott, hogy a népesség elöregedése élénkíteni fogja a keresletet.