A Nyúli „tüzes” chili nyerte a Bakony Expo kedvenc terméke díjat

A Nyúli „tüzes” chili nyerte el az idei Bakony Expo kedvenc terméke díjat a Golden bunny 2.0 whiskys csiliszósz termékével – tette közzé a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózat a facebook oldalán.

November 5. és 7- között a nyolcadik alkalommal várta látogatóit a Bakony Expo, a bakonyi ízek vására a Veszprém Arénában. A rendezvényt Nagy István agrárminiszter nyitotta meg a három napos termelői vásár megnyitóján arra hívta fel a figyelmet, hogy hazai terméket vásárolni nemcsak anyagi támogatást jelent a magyar termelőknek, hanem a minőség megbecsülését és a fáradságos munka iránt kijáró tiszteletet is.

A rendezvényen a Bakony és a Balaton-felvidék kincseivel, a tájegység gasztronómiai és kulturális hagyományaival találkozhattak az odalátogatok, dúskálhatnak a helyi termékek és a kézműves remekek kínálatában. Győrffy Balázs, a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara elnöke jelezte, hogy a Bakony Expo minden évben fókuszba állít egy alapanyagot, s ezúttal a vadra esett a választás. A standok kínálatában többek között füstölt áruk, bor, pálinka, kézműves sajtok, chilikészítmények, lekvárok és szörpök, továbbá csipketojás és bőrműves termékei is megjelentek.

A megnyitón a veszprémi önkormányzat és a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara helyi tisztségviselőiből, valamint szakemberekből álló zsűri több kategóriában díjazta a kiállítókat. Az élelmiszert előállítók között Volf Tibor, az italoknál a Pannon Mézbor Manufaktúra képviselője, a kézművesek között Pécsi Krisztina keramikus, míg az innovatív termékeknél az Ana Natúrkozmetikumok képviselője vehetett át díjat. A vásár nagydíját Miklós Tamás (Rosales) kapta, a különdíjat a Verga Zrt. érdemelte ki.

Ezek is érdekelhetnek

Ajánlataink