A Fliegl sikertörténetének kezdete 1975-re nyúlik vissza, amikor id. Josef Fliegl a Kastlben (Bajorország) található szülői ház mezőgazdasági udvarán megalapította saját gépgyárát. Kezdetben billenős- és tartálykocsik gyártásával foglalkozott, a ’80-as években Németország és Ausztria jelentették a fő piacot számára. A legidősebb gyermek, Helmut irányítása mellett 1991-ben a thüringiai Triptisben megkezdődött a közúti pótkocsik gyártása. Ezzel egyidejűleg kezdetét vette a Fliegl-csoport térhódítása.
Két évvel később, 1993. április 16-án id. Josef Fliegl aláírta a REKARD (egykori Mezőgép) telephelyének megvásárlásáról szóló szerződést. A kapcsolat Magyarországgal régebbre nyúlik vissza, ugyanis a ’80-as évek eleje óta Abdán készültek bérgyártásban a betonkeverők, ahogy az a mai napig is itt történik.
Ifj. Josef Fliegl rögtön hozzálátott az újjáépítéshez. Új üzemcsarnok épült, amely már egy magasabb technológiával ellátott, modern gyártási folyamatot eredményezett. A gyártás fő irányvonalát még mindig a gödörfúrók és takarmánykeverők jelentették, azonban a termékpaletta bővülni kezdett szippantós tartálykocsik, oldalfalak, részegységek és rugóbakok gyártásával. A németországi Kastl-ban található gyárat már Magyarországról is kiszolgálták félkész-, és késztermékekkel.
Az új csarnok építésével egy időben zajlott egy fedett alapanyag raktár építése is. 1995-ben az új csarnok tovább bővült, helyet kapott benne egy felületkezelő és szemcseszóró részleg is, amely innovációként tovább bővítette a termelés hatékonyságát.
A folyamatos fejlesztéseknek, beruházásoknak köszönhetően a gyártás is egyre modernebb, hatékonyabb lett, s ez az éves bevételeken is látszott. Szinte évről – évre megduplázódott a cég készáru kibocsátása. 1995-től a gyár nemcsak az anyavállalat kiszolgálását végezte, hanem a magyar piac felé is orientálódott.
1996-ban további 12.000 m2-rel bővült a gyártócsarnok. 2001-ben új nyersanyagraktár épült. 2003-ban lett kész a szerviz épülete, amely 2004-től a Nemzetközi Közlekedési Hatóság által autorizált vizsgabázisként működik. 2010 óta ISO 9001:2009 szabvány szerint végzi munkáját.
2004-ben átadásra került a Nemzetközi Kereskedelmi Központ is, ahol a végfelhasználás és kereskedelem magas színvonalú kiszolgálása történik. 2007-ben már 3 táblalézer működött az üzemben. 2009-ben a nyersanyagraktárt bővítették, alapterülete immár 4.000 m2. 2012-ben került átadásra a 2.600 m2-es modern felületkezelő üzem.
2013-ban megnyílt az Agro-Center bolt. Az alkatrészellátás önálló egységgé vált, saját raktáregység jött létre, a gyártástól függetlenül.
A 2013-as mühldorfi gyáravatás után, az ottani magasraktár megépülésének eredményeképpen 2015-ben született meg a döntés, hogy Abdán a késztermékek gyártására kell koncentrálni, és helyben kiszolgálni a hazai és a kapcsolódó piacokat. Tehát kevesebb alkatrészgyártás történik a német testvérvállalat számára, és nagyobb hangsúlyt kap a regionális központi szerep. A szomszédos országokban egyre növekvő érdeklődésnek megfelelően történtek a fejlesztések, és bővült a gyártási kapacitás.
2018-ban elkezdődött a minden értelemben legimpozánsabb beruházás egy teljesen új, 26 méter magas csarnok építése, amiben a modern technikájú Jungheinrich automatizált magasraktár kapott helyet. A beruházás értéke meghaladja az 1,2 milliárd forintot. A raktár alapterülete közel 3.500 m2.
A kezdeti 8 hektáros gyárterület ma már 15 hektár, amelyből csaknem 40.000 m2 beépített terület. A kezdeti 28 fős létszám ma már 240.
A DataHouse 2019. év első nyolc hónapjának forgalombahelyezési adatai alapján a Fliegl piacvezető a magyarországi mezőgazdasági pótkocsik piacán. Ifj. Josef Fliegl jövőbeli tervei között a piaci részesedés további növelése szerepel.