Újabb három évig folytatódnak Frutti és Veggi kalandjai

2020. december 14. Az Európai Friss Kalandok programot 2018-ban indította a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara, azzal a céllal, hogy népszerűsítse a zöldség- és gyümölcsfogyasztást, valamint fokozza a jó minőségű, hazai termékek iránti keresletet. Az első három év idén ér véget, de 2021-től újabb hároméves periódust nyert meg a NAK francia és belga szakmai szervezetekkel együttműködve, így folytatódnak Frutti és Veggi kalandjai.

A 2021-23-as időszakban Frissesség Ereje néven, új arculattal fut majd a kampány, és megújulnak a figurák is. A program célcsoportja bővül: az eddigi 6-14 éves korcsoport mellett, a 14-18 éves középiskolás, tini korosztályt is szeretné megszólítani, mert körükben évről évre jelentősen csökken a napi rendszerességgel zöldséget- gyümölcsöt fogyasztók aránya. Az új célcsoport elérése érdekében a program közösségi média jelenléte és aktivitásai még változatosabbak és intenzívebbek lesznek a jövőben.

A program folytatása nagyszerű lehetőséget jelent, mert a fogyasztói magatartás formáláshoz hosszabb időn, több éven keresztül kell közvetíteni a zöldség- gyümölcsfogyasztás fontosságához kapcsolódó üzenteket. Ez a fajta edukáció elengedhetetlen ahhoz, hogy a családokban szemlélet változást érjük el és egy olyan generáció nőjön fel, akik számára alapvető az egészséges, friss zöldségen és gyümölcsön alapuló táplálkozás. (NAK)

Ezek is érdekelhetnek

Ajánlataink