A 2021-23-as időszakban Frissesség Ereje néven, új arculattal fut majd a kampány, és megújulnak a figurák is. A program célcsoportja bővül: az eddigi 6-14 éves korcsoport mellett, a 14-18 éves középiskolás, tini korosztályt is szeretné megszólítani, mert körükben évről évre jelentősen csökken a napi rendszerességgel zöldséget- gyümölcsöt fogyasztók aránya. Az új célcsoport elérése érdekében a program közösségi média jelenléte és aktivitásai még változatosabbak és intenzívebbek lesznek a jövőben.
A program folytatása nagyszerű lehetőséget jelent, mert a fogyasztói magatartás formáláshoz hosszabb időn, több éven keresztül kell közvetíteni a zöldség- gyümölcsfogyasztás fontosságához kapcsolódó üzenteket. Ez a fajta edukáció elengedhetetlen ahhoz, hogy a családokban szemlélet változást érjük el és egy olyan generáció nőjön fel, akik számára alapvető az egészséges, friss zöldségen és gyümölcsön alapuló táplálkozás. (NAK)